|
Do osoby bawiącej się sieciami WiFi na osiedlu |
| Autor |
Wiadomość |
migi

Poziom: 11
|
Wysłany: 15-03-2011 Do osoby bawiącej się sieciami WiFi na osiedlu
|

|
|
Witam,
Nie wdając się w szczegóły - osoba która wczoraj około 13:50 "bawiła" się siecią o ESSID "dlink" - jeśli jeszcze raz zobacze tego typu działanie inaczej porozmawiamy.
To jest pierwsze ostrzeżenie, drugiego nie będzie. Dotyczy to również prób zabawy innymi routerami sąsiadów. |
|
|
|
 |
edyta
Nowy

Poziom: 1
|
Wysłany: 15-03-2011
|

|
|
witam,
na czym polega to "bawienie się" siecią WiFi i okolic, której bramy dotyczy? mam też zabezpieczony hasłem router, jednak od pewnego czasu mam z nim cały czas problem, czy to możliwe, że moim routerm też się ktoś "bawi".... pytam ponieważ jestem laikiem w tej kwestii |
|
|
|
 |
migi

|
|

|
|
Edyto,
Hasła w zależności od stosowanego zabezpieczenia mogą być złamane, najlepiej zastosowac tutaj szyfrowanie WPA2-private z długim hasłem, które nie jest hasłem słownikowym, czyli na przykład "M_oje1Haslo.?".
Takie hasło należy zmienić poprzez komputer podłączony do routera bezpośrednio kablem sieciowym (NIE bezprzewodowo), później można już korzystać z sieci bezprzewodowej.
Niestety szczegółów o tym co ten pseudo haker próbował zrobić nie napisze, ponieważ to ma być ostrzeżenie a nie pomoc dla tej osoby. |
|
|
|
 |
CzEsTeR
..

Poziom: 4
|
|

|
|
| Z tego co sie orientuje to "dlink" od dawien dawna jest publiczny i niezabezpieczony :) |
|
|
|
 |
muńka

Pomogła: 3 razy Dołączyła: 13 Lip 2006 Posty: 513 Skąd: Wrocław
Poziom: 20
|
|

|
|
| U mnie widnieje jako zabezpieczone. |
|
|
|
 |
CzEsTeR
..

Poziom: 4
|
|

|
|
| Moze sie cos zmienilo dzis gdy tajemniczy CHaker zaatakowal :P dotychczas byl dostawca darmowego (choc strasznie wolnego) Internetu na osiedlu :) |
|
|
|
 |
migi

|
Wysłany: 16-03-2011
|

|
|
| CzEsTeR napisał/a: | | Z tego co sie orientuje to "dlink" od dawien dawna jest publiczny i niezabezpieczony :) |
Nie jednego psa zwą burek... |
|
|
|
 |
edyta
Nowy